Beach days - Reisverslag uit Ocean City, Verenigde Staten van Wouter en Els - WaarBenJij.nu Beach days - Reisverslag uit Ocean City, Verenigde Staten van Wouter en Els - WaarBenJij.nu

Beach days

Door: Wouter en Els

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Els

08 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Ocean City

Downingtown, 7 augustus

Twee dagen waren we in Ocean City aan de oostkust van VS, New Jersey.
Behalve Jean en Gary was het een bonte stoet van mensen die je meer of minder familie zou kunnen noemen. Genoteerd: Jean, Gary, Beth Ann, Rick, Nicole, Spyro, Christo, Megan, Tony, Billy, Barb, Erica, Douglas, Tracy, Arthur, Zachary, Avery, Desiree, Billy, Bruce, Joanne, Debby, Dave, Lauren, Michael, Ed, Sarah, Nancy en Steven. Veel gekletst, lekker gegeten en lekker op het strand gelegen. Hoge temperaturen, maar de oceaanwind maakt dat het prima uit te houden is. En natuurlijk de golven, niet te vergelijken met onze eigen Noordzeegolven.

Vrijdagavond voor de tweede keer mijn verjaardag gevierd, birthday cake in Ocean City. Ik vier mijn verjaardag trouwens niet dit jaar.

Zondag vanuit Ocean City naar Philadelphia gereden, daar de middag doorgebracht. Philadelphia is de stad waar de bakermat van de onafhankelijkheid en de grondwet van de Verenigde Staten zijn vorm gegeven, misschien wel de ziel van Amerika. Het was heet en de rijen waren lang, een paar uur later dus op weg naar Downingtown, voor de laatste dag voor we vertrekken voor onze echte trip.

• 08 Augustus 2016 - 15:37

Tineke:

Jullie verkeren al helemaal in vakantiesferen. Genieten!

• 08 Augustus 2016 - 20:24

Marloes:

Wat heerlijk Amerikaans dat ze echt iedereen hebben opgetrommeld om jullie te spreken. Heel veel plezier morgen op je verjaardag met de start van Route 66! xxx

• 09 Augustus 2016 - 11:12

Piet Op 't Land:

Wouter: prettige verjaardag op route 66.

• 09 Augustus 2016 - 11:43

Gerda:

Wouter, Van Harte Gefeliciteerd!

• 11 Augustus 2016 - 11:27

Joke:

Je viert je verjaardag trouwens niet dit jaar??? Je vertelt ons net dat je het twee keer hebt gevierd!

• 22 Augustus 2016 - 23:52

Ria:

Leuk dat Jean weer zo haar best heeft gedaan om de familie bij elkaar te krijgen.
    Terug van een fantastische vakantie op Ibiza even tijd om jullie reisverslagen te lezen.