En nu naar huis! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wouter en Els - WaarBenJij.nu En nu naar huis! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wouter en Els - WaarBenJij.nu

En nu naar huis!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Els

31 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

De laatste avond in VS, de laatste avond in Los Angeles, de voorlaatste dag in LA - als je vertrekdag dan als laatste geteld moet worden. Net ons "laatste diner" genoten, bij de Sunny Spot, aan de overkant van ons hotel.
In ieder geval onze 4 weken zitten er op en we kijken er met heel veel plezier op terug en we kijken met even veel plezier uit naar ons weer thuis zijn.
De laatste dagen hier besteed aan strand, fietsen, (Venice Beach en Santa Monica Beach), het eindpunt van Route 66 vastleggen, en toch een paar musea bezoeken. Als je het dan zo opschrijft is het toch wel weer heel veel en dat is ook het gevoel dat ons bekruipt, teruglezend in onze dagboeken en terugdenkend aan de reis. Zondag naar Donwtown LA, het Grammy Museum, een museum geheel gewijd aan de Grammy Awards, maar vooral aan alle muziekstijlen en iconen die dat heeft voortgebracht. Heerlijk om dat allemaal te zien, en vooral de tentoonstelling volledig gewijd aan de Amerikaanse concerten van de Beatles was vermakelijk. Ook vandaag weer een museum, of hoe moet je het eigenlijk noemen, het Getty Centre. Zoek maar eens op internet, er is veel kunst, er is een groots en prachtig complex gebouwen, er zijn fantastsiche uitzichten over LA, er is "te veel om op te noemen", waar heb ik dat eerder gehoord?

LA is een hele drukke stad, de grote freeways zijn eigenlijk constant verstopt, LA is een hele grote stad, niets is dichtbij, ons hotel ligt gelukkig wel op loopafstand van het strand (25 minuten), en LA is best wel een leuke stad, als je die conclusie mag trekken na drieënhalve dag.

Een mooi einde van een hele mooie reis, en zoals het hoort bij een mooie reis, we zijn blij dat we naar huis gaan.

Met dit laatste bericht sluiten we ons blog, het was een genoegen!